Monday 25 July 2011

GEnK... RinDu KaMoo...!!!!!

salam sahabat..
salam ukhwah..

disaat ini..kite da berpisah jauh..sume menggapai impian masing2..
ya allah..x terkata diriku ni.. 
aku sangat2 merindui saat2 bersama.. saat2 suke, duke, sedih, gembira..
GeNk P.i7 the besT..!!!!

p/s: yang xde gambar sory tw.. gua xde salinan gambar lu..
tp gua da paku muka2 you all dalam hati gua..!! 
miss all my fren..!!


P.i 7...Kaulah di hatiku selamanya...!!!


saat yg x bole dilupakan..!!!


kita bermula dengan 1 langkah, 1 matlamat, 1 perjuangan..!!!
p.i 7 tunjangku untuk menggapai cita2...!!!


GeNk.. i really miss you all...


persembahan p.i 7
( lw teringat..memang confom gelak sorg2..haha..)


Larian 1 Malaysia..
(ade sejarah sendiri, KTM Kuala Lumpur jadi saksi)
hahahahaahahahaha...



bile kite dapat berkumpul dalam kelas lagi ek??
rindunye...



GeNk penghibur di kelas... i really miss u all...!!!


gambar duak xde.. tp ape pun...nie la jejaka2 yg ade di kelas p.i 7


group kami ( aku, naim, soba,kimi)
dah xley wat asingment sama2 daa...hee



amiee...!!!


hilmi....!!!



kimi..
(seumur hidup aku xkn lupa jasamu)


kujiee....!!!






majlis perpisahan..
(bilekah kite sume dpt berkumpul lg..!!)


sem 1.. aku pahat p.i 7 dalam memori aku..!!!
love you all...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...