Sunday 24 July 2011

SiApaKah Aku??


Assalamualaikum semua...!!!





hye..hye..hye... 
my name is tumolak..!! 
acah jee.. sape yg kenal atau sape yg belum kenal..boleh panggil gua "TENGKU"
bukan sultan @ raja mane2 negeri tw..

keturunan gua keturunan BENDAHARA zaman purba dulu,, tp xtw bendahara raja mana..haha..
kisah bermula bile nenek moyang gua di pilih menjadi bendahara.. kemudiannye anak-anak keturunanye kekal nama tengku,.. faham x ayat india aku nie??? 

umo: secret recipi laa...
jantina: gua ade muka pompuan ka???
cite-cite: ingin menjadi khalifah dimuka bumi ini.
agama: islam
berat: dulu 2kg jee (masa baru lahir) haha..skunk sejak besar.. berat makin memberat.. huhu
tinggi: gua tinggi x tinggi sngt.. ade la dlm 100 cm ke atas..200 cm ke bawah...

sory lw aku mengarut,.( nie blog aku..lantak aku la nk tulis ape) hee..

oke la.. just nk say before go.. 

SALAM PERKENALAN, SALAM SAHABAT
kepada semua yg baru nk kenal gua ok.. wsslm..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...