Wednesday 14 June 2017

Aku dan kukubesi fc

Kukubesi FC

Team yang aku built up...

Sejarah dari main futsal... aku ciptakan team bola... cume dengan satu biay.. "ingin berkawan" alhamdulilah... allah bg peluang kat aku nk bina team ni... allah temukan ramai kawan2 baru pada aku...

Penat??

Yaa.. x dinafikan.. mmg penat handle satu team bola.. nk kena jaga 22played bukan senang... tp inilah asam garam kehidupan...  suka x terkata bila menang... sedih berpanjangan bila kalah... sejarah penubuhan dari 2014... kini dah menjejak 3 tahun penubuhan... player silih berganti... biasa laa kan.. org dah ade family...

Syukur...


Aku sgt2 bersyujur dengan team ni... terlalu banyak kenangan pahit manis dilalui bersama.. aku doa kukubesi FC terus gemilang walaupun aku dah x handle lg lepas ni...

Sekian nukilanku.. bukan nukilanmj

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...