Monday 12 June 2017

Aku seorang pendidik

Alhamdulilah...

Syukur...

Assalamualaikum 😊

Setelah lama berhenti post blog.. akhirnya dah dpt password balik nak bukak blog ni.. sekian lama masa berlalu.. dulu aku seorang pelajar.. kini aku seorang pengajar.. dulu menuntut ilmu.. kini menyebarkan ilmu.. masyaallah.. sungguh besar kekuasaan allah...

Syukur..

Syukur...

Dan terus bersyukur...


Rahmat allah memang luas.. memang besar... siapa sangka budak yang nakal di xaman muda ni telah menjadi semua guru... berubah diri aku ni kearah yang lebih baik.. alhamdulilah.. bermua 16/4/2013 sebagai pegawai perkhidmatan pendidikan lepasan diploma (PPPLD DG29)... doakan aku terus maju dalam hidup ni... terima kasih ya alah... terima kasih semua...

Ini nukilanku...bukan nukilanmu.. haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...